Verstoorde klant-leverancier verhouding

mei 29, 2012   //   door Mijnmediator   //   Wanneer mediation?  //  Reageren uitgeschakeld

Sinds een persoonlijk akkefietje onderling verliep onze zakelijke relatie met de leverancier steeds stroever. Levertijden werden onverklaarbaar langer, deadlines werden gemist. Dat was in de 10 jaar daarvoor nooit gebeurt, dus al snel vermoedde ik dat het te maken had met het akkefietje. Een aantal keer probeerde ik het in een persoonlijk gesprek uit te praten, dit leverde echter niks op. Een andere leverancier was geen optie, dat is logistiek en financieel een nachtmerrie. Uiteindelijk gebeld met Mijnmediator. De leverancier was gelukkig zeer bereid tot een gesprek. Na 2 uur waren we eruit. We hebben duidelijke afspraken gemaakt en het is klaar. Perfect! Anoniem, Leeuwarden.

De verhouding tussen een klant en een leverancier is gebaseerd op een wederzijdse (financiele) afhankelijkheid. Een conflict kan verregaande gevolgen hebben voor de bedrijfsvoering van beide partijen.

Bij een verstoring in deze verhouding, is het belangrijk snel te reageren. Hoe eerder het conflict opgelost wordt, hoe minder invloed het heeft op de bedrijfsvoering. Lukt het niet om het conflict intern op te lossen? Schakel dan een Mijnmediator in.

Bel voor meer informatie (0517) 85 05 63

Zoek een mediator

Mijnmediator heeft een landelijk netwerk van NMI register mediators. Bel voor een afspraak of voor meer informatie

(0517) 85 05 63


Een alimentatie berekening nodig?

Een professionele kinder- en partner alimentatie berekening -» € 249
Klik hier voor meer informatie ยป

Aanmelden als mediator

Meer tijd voor mediations en uw clienten, minder tijd besteden aan ondernemen? Mijnmediator neemt u veel taken uit handen. [lees meer »]